Mario Maurer International FC & Home of FC Vietnam

The official forum of Mario Maurer FC Viet Nam (in Vietnamese and English)
HomeFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 The Names Roland :3

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2
AuthorMessage
chanrakter
SSG Member
SSG Member


Female
Number of posts : 353
Age : 28
Location : Philippines
Registration date : 2009-04-21

PostSubject: Re: The Names Roland :3   Sun Jul 12, 2009 9:25 am

hosexymonkey wrote:
duplex wrote:
hosexymonkey wrote:
duplex wrote:
I am curious, but what is your nationality? is it Filipino? because you kind of look like one.

a

YES, IM FILIPINO.
ALSO GOT SOME JAPANESE.
a
....
I THINK THATS IT.



I DO WISH I WAS THAI!

LOL


wow...I am so good at guessing your nationality...lol

yes you are very good.
what are you?



Hey Roland!

My name's Chanrakter, but everyone here calls me Chan or Snow.

I am Filipina (as well) and very much proud of that!

Anyway, it's such a pleasure to meet you!

PS: Marunong ka mag-Tagalog? If you understood that, it's a resounding yes, I suppose! Haha!
Back to top Go down
View user profile
hosexymonkey
SSG Member
SSG Member


Male
Number of posts : 61
Age : 25
Location : HAWAII
Registration date : 2009-05-28

PostSubject: Re: The Names Roland :3   Tue Jul 14, 2009 5:39 am

chanrakter wrote:
hosexymonkey wrote:
duplex wrote:
hosexymonkey wrote:
duplex wrote:
I am curious, but what is your nationality? is it Filipino? because you kind of look like one.

a

YES, IM FILIPINO.
ALSO GOT SOME JAPANESE.
a
....
I THINK THATS IT.



I DO WISH I WAS THAI!

LOL

wow...I am so good at guessing your nationality...lol

yes you are very good.
what are you?



Hey Roland!

My name's Chanrakter, but everyone here calls me Chan or Snow.

I am Filipina (as well) and very much proud of that!

Anyway, it's such a pleasure to meet you!

PS: Marunong ka mag-Tagalog? If you understood that, it's a resounding yes, I suppose! Haha!

hey hey!

nice to meet you too!

uhmm i dont speak ỏ even understand any form of philipino!!

how very sad xD
a
Back to top Go down
View user profile http://MYSPACE.COM/HOSEXYMONKEY
hosexymonkey
SSG Member
SSG Member


Male
Number of posts : 61
Age : 25
Location : HAWAII
Registration date : 2009-05-28

PostSubject: Re: The Names Roland :3   Tue Jul 14, 2009 5:42 am

duplex wrote:
hosexymonkey wrote:


yes you are very good.
what are you?

you want to play the guessing game? lol

I know how much you like to play that game...lol

btw, pm me when you have the answer.


actually, i rather hate the guesing game.
i seem to suck miserably lmao.
Back to top Go down
View user profile http://MYSPACE.COM/HOSEXYMONKEY
hosexymonkey
SSG Member
SSG Member


Male
Number of posts : 61
Age : 25
Location : HAWAII
Registration date : 2009-05-28

PostSubject: Re: The Names Roland :3   Tue Jul 14, 2009 5:43 am

Menfolk Gaga love Mario wrote:
My favourite PCD songs so far : if the dance : Ofcourse " When i grow up "...^^......But if the R & B : Hush hush hush hush."...^^ it's so cool...^^........I love Nicole...^^....But I think Ashley is the prettiest girl in the group....^^.....What about your fave song...???...^^

yeah i dg hush hush; hush hush.
and when i grow up, bottle pop
dontcha, and buttons.
:orion1:
Back to top Go down
View user profile http://MYSPACE.COM/HOSEXYMONKEY
chanrakter
SSG Member
SSG Member


Female
Number of posts : 353
Age : 28
Location : Philippines
Registration date : 2009-04-21

PostSubject: Re: The Names Roland :3   Tue Jul 14, 2009 8:25 am

hosexymonkey wrote:
chanrakter wrote:
hosexymonkey wrote:
duplex wrote:
hosexymonkey wrote:
duplex wrote:
I am curious, but what is your nationality? is it Filipino? because you kind of look like one.

a

YES, IM FILIPINO.
ALSO GOT SOME JAPANESE.
a
....
I THINK THATS IT.



I DO WISH I WAS THAI!

LOL


wow...I am so good at guessing your nationality...lol

yes you are very good.
what are you?




Hey Roland!

My name's Chanrakter, but everyone here calls me Chan or Snow.

I am Filipina (as well) and very much proud of that!

Anyway, it's such a pleasure to meet you!

PS: Marunong ka mag-Tagalog? If you understood that, it's a resounding yes, I suppose! Haha!

hey hey!

nice to meet you too!

uhmm i dont speak ỏ even understand any form of philipino!!

how very sad xD
a


Oh so you don't speak Filipino? I understand. It happens a lot when you live in a foreign country. Yeah, it'd be sort of better if you knew it, but I understand!
Back to top Go down
View user profile
hosexymonkey
SSG Member
SSG Member


Male
Number of posts : 61
Age : 25
Location : HAWAII
Registration date : 2009-05-28

PostSubject: Re: The Names Roland :3   Tue Jul 14, 2009 8:35 am

yeah, i wish i knew how to speak the language.
Back to top Go down
View user profile http://MYSPACE.COM/HOSEXYMONKEY
Kris
Admin
Admin


Male
Number of posts : 9973
Age : 23
Location : gần nh Hada...hng xm nh Mario
Registration date : 2008-08-12

PostSubject: Re: The Names Roland :3   Tue Jul 14, 2009 12:29 pm

hosexymonkey wrote:
Menfolk Gaga love Mario wrote:
My favourite PCD songs so far : if the dance : Ofcourse " When i grow up "...^^......But if the R & B : Hush hush hush hush."...^^ it's so cool...^^........I love Nicole...^^....But I think Ashley is the prettiest girl in the group....^^.....What about your fave song...???...^^

yeah i dg hush hush; hush hush.
and when i grow up, bottle pop
dontcha, and buttons.
:orion1:


Oh......I don't like Bottle pop so much....I like I don't need a man more....And i do love 2 left songs...^^...Don't Cha is their first single.....So so fantastic..^^...and Buttons.....No comment...I can hear it 4ever..never feel boring..^^
Back to top Go down
View user profile http://360.yahoo.com/my_profile-rEgheF8lc6P2bEvd1XGsJBIzh8GtYNlD
hosexymonkey
SSG Member
SSG Member


Male
Number of posts : 61
Age : 25
Location : HAWAII
Registration date : 2009-05-28

PostSubject: Re: The Names Roland :3   Tue Jul 14, 2009 2:49 pm

Menfolk Gaga love Mario wrote:
hosexymonkey wrote:
Menfolk Gaga love Mario wrote:
My favourite PCD songs so far : if the dance : Ofcourse " When i grow up "...^^......But if the R & B : Hush hush hush hush."...^^ it's so cool...^^........I love Nicole...^^....But I think Ashley is the prettiest girl in the group....^^.....What about your fave song...???...^^

yeah i dg hush hush; hush hush.
and when i grow up, bottle pop
dontcha, and buttons.
:orion1:


Oh......I don't like Bottle pop so much....I like I don't need a man more....And i do love 2 left songs...^^...Don't Cha is their first single.....So so fantastic..^^...and Buttons.....No comment...I can hear it 4ever..never feel boring..^^

haha, i know i use to hate bottle pop,
cause its so repetitive.
but i got use to it.

and its an awesome song to dance to!


lets not forget their slower songs.
- i hate this part
- halo
- etc.
a
Back to top Go down
View user profile http://MYSPACE.COM/HOSEXYMONKEY
Kris
Admin
Admin


Male
Number of posts : 9973
Age : 23
Location : gần nh Hada...hng xm nh Mario
Registration date : 2008-08-12

PostSubject: Re: The Names Roland :3   Tue Jul 14, 2009 3:03 pm

Yeah....my favourite slow song of them is Stickwitu....^^....So So So love it...^^....but i don't like Halo so much...^^!

Oh....Here are my top ten female idols :

1. Rihanna : Unfaithful
2. Nicole Scherzinger : Hush Hush ; Hush Hush
3. Lady Gaga : Paparazzi
4. Katy Perry : You Are So Gay
5. P!nk : Sober
6. Kat Deluna : Whine Up
7. Hilary Duff : Stranger
8. Ashley Tisdale : Headstrong
9. Raven Symone : Some Call It Magic
10. Lenka : Like A Song...
^^...What about u ???
Back to top Go down
View user profile http://360.yahoo.com/my_profile-rEgheF8lc6P2bEvd1XGsJBIzh8GtYNlD
FuFoo
SSG Member
SSG Member


Male
Number of posts : 714
Location : Central Food Hall Pattaya Beach
Registration date : 2008-06-06

PostSubject: Re: The Names Roland :3   Tue Jul 14, 2009 7:03 pm

I Love Hilary...on ith Love MV
Back to top Go down
View user profile http://www.oohmario.com
chanrakter
SSG Member
SSG Member


Female
Number of posts : 353
Age : 28
Location : Philippines
Registration date : 2009-04-21

PostSubject: Re: The Names Roland :3   Tue Jul 14, 2009 7:18 pm

hosexymonkey wrote:
yeah, i wish i knew how to speak the language.

Would you like me to teach you? I'd gladly do so!
Back to top Go down
View user profile
hosexymonkey
SSG Member
SSG Member


Male
Number of posts : 61
Age : 25
Location : HAWAII
Registration date : 2009-05-28

PostSubject: Re: The Names Roland :3   Wed Jul 15, 2009 5:25 am

chanrakter wrote:
hosexymonkey wrote:
yeah, i wish i knew how to speak the language.

Would you like me to teach you? I'd gladly do so!

lol, ok. u can try.
im horrible at learning a new language
a
Back to top Go down
View user profile http://MYSPACE.COM/HOSEXYMONKEY
hosexymonkey
SSG Member
SSG Member


Male
Number of posts : 61
Age : 25
Location : HAWAII
Registration date : 2009-05-28

PostSubject: Re: The Names Roland :3   Wed Jul 15, 2009 5:26 am

Menfolk Gaga love Mario wrote:
Yeah....my favourite slow song of them is Stickwitu....^^....So So So love it...^^....but i don't like Halo so much...^^!

Oh....Here are my top ten female idols :

1. Rihanna : Unfaithful
2. Nicole Scherzinger : Hush Hush ; Hush Hush
3. Lady Gaga : Paparazzi
4. Katy Perry : You Are So Gay
5. P!nk : Sober
6. Kat Deluna : Whine Up
7. Hilary Duff : Stranger
8. Ashley Tisdale : Headstrong
9. Raven Symone : Some Call It Magic
10. Lenka : Like A Song...
^^...What about u ???


i really dont have a list of idols.


but i do love all your idols.

Back to top Go down
View user profile http://MYSPACE.COM/HOSEXYMONKEY
chanrakter
SSG Member
SSG Member


Female
Number of posts : 353
Age : 28
Location : Philippines
Registration date : 2009-04-21

PostSubject: Re: The Names Roland :3   Wed Jul 15, 2009 5:49 pm

hosexymonkey wrote:
chanrakter wrote:
hosexymonkey wrote:
yeah, i wish i knew how to speak the language.

Would you like me to teach you? I'd gladly do so!

lol, ok. u can try.
im horrible at learning a new language
a

I'm still willing to try!
Back to top Go down
View user profile
hosexymonkey
SSG Member
SSG Member


Male
Number of posts : 61
Age : 25
Location : HAWAII
Registration date : 2009-05-28

PostSubject: Re: The Names Roland :3   Wed Jul 15, 2009 5:54 pm

chanrakter wrote:
hosexymonkey wrote:
chanrakter wrote:
hosexymonkey wrote:
yeah, i wish i knew how to speak the language.

Would you like me to teach you? I'd gladly do so!

lol, ok. u can try.
im horrible at learning a new language
a

I'm still willing to try!

ok then.


lets do this!!!!!!


lol
strees
Back to top Go down
View user profile http://MYSPACE.COM/HOSEXYMONKEY
chanrakter
SSG Member
SSG Member


Female
Number of posts : 353
Age : 28
Location : Philippines
Registration date : 2009-04-21

PostSubject: Re: The Names Roland :3   Wed Jul 15, 2009 6:28 pm

hosexymonkey wrote:
chanrakter wrote:
hosexymonkey wrote:
chanrakter wrote:
hosexymonkey wrote:
yeah, i wish i knew how to speak the language.

Would you like me to teach you? I'd gladly do so!

lol, ok. u can try.
im horrible at learning a new language
a

I'm still willing to try!

ok then.


lets do this!!!!!!


lol
strees

What would you like to learn?
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: The Names Roland :3   Today at 3:12 pm

Back to top Go down
 
The Names Roland :3
View previous topic View next topic Back to top 
Page 2 of 2Go to page : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Biblecal band names game.
» Rodigan w/Ken Boothe & Roland Alphonso, Kiss FM 4/94
» Don, here's my Roland e-drum kit
» Secular band names that sound Christian
» Meaning of the members' names

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Mario Maurer International FC & Home of FC Vietnam :: ..:: FANSCLUB ACTIVITIES ::.. :: Ảnh thành vin | Member's pictures-
Jump to: